Hoe zeg ik mijn dienst op?

Hieronder volgt een helder overzicht met de diverse stappen om alle diensten van Remline ict-diensten op te zeggen.

1) Schriftelijk bevestigen
U kunt uitsluitend schriftelijk een pakket/account bij Remline ict-diensten opzeggen. De formulieren hiervoor kunt u hier vinden. (opheffing dienst Remline). Een volledig en ondertekend formulier kunt u retour zenden via:
- inscannen en doormailen naar admistratie@remline.nl
- faxen naar +31 (0)84-710 0245
- per post versturen naar:
Remline ict-diensten
Postbus 2501
2002RA  Haarlem

2) Backup
Van eventuele gegevens (data, bestanden, FTP-accounts, databases, email adressen etc.) dient u zelf een backup te maken zodat belangrijke gegevens niet verloren kunnen gaan. Dit dient u te doen vóórdat de dienst is beeindigd.
Indien gewenst kunnen wij dit tegen betaling voor u doen, u krijgt dan van ons via de post een CD/DVD-ROM met de inhoud van uw website. (mail is helaas niet mogelijk)


3) Facturatie
Zorgt u ervoor dat alle openstaande facturen voldaan zijn. Een pakket/account dient overigens minimaal 30 dagen vóór de nieuwe ingangsdatum van het contract opgezegd te worden. Houd hier a.u.b. rekening mee.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe verloopt de facturatie

Alle facturen worden per e-mail naar het door u op opgegeven e-mail adres verstuurd. De pro...

Wat is een NTD Procedure en hoe dien ik deze in?

Een procedure voor het afhandelen van meldingen over vermeend onrechtmatige informatie door...