Hoe verloopt de facturatie

Alle facturen worden per e-mail naar het door u op opgegeven e-mail adres verstuurd.

De pro forma factuur is in deze e-mail toegevoegd als PDF bestand welk u kunt openen met Acrobat Reader.

De pro forma factuur wordt na betaling direct omgezet in een definitieve factuur, welke met de betalingsbevestiging wordt meegezonden.

De normale betalingstermijn van deze facturen is 14 dagen.

- 7 dagen voor de vervaldatum krijgt u een herinnering als de factuur nog niet betaald is.

- Er volgen hierna meerdere aanmaning en herinneringen momenten

- Na 14 dagen waarbij geen betaling is ontvangen zullen wij 10 euro administratie kosten toevoegen aan de lopende factuur.

- Indien er 30 dagen na de vervaldatum geen betaling is ontvangen zullen uw producten "opgeschort" worden.  E-mail en website zijn dan niet bereikbaar.

- Indien er 60 dagen na de vervaldatum geen betaling is ontvangen zullen uw producten beëindigd worden.
Domeinnamen worden dan in quarantaine gezet en/of opgeheven.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe zeg ik mijn dienst op?

Hieronder volgt een helder overzicht met de diverse stappen om alle diensten van Remline...

Wat is een NTD Procedure en hoe dien ik deze in?

Een procedure voor het afhandelen van meldingen over vermeend onrechtmatige informatie door...